05

07.2012

09:39

Klavan: uus mänguvorm on stiilne ja esinduslik

Spordipoodidesse üle riigi jõudis müügile eksklusiivne kogus Eesti jalgpallikoondise uut särki, mida meie rahvusesindus kannab esmakordselt 15. augustil Tallinnas peetaval maavõistlusel Poolaga.
 
Huvi jalgpallikoondise sümboolika vastu on viimasel ajal ja eriti U-19 EM-finaalturniiri valguses olnud nii suur, et Eesti Jalgpalli Liit soovis poolehoidjatele vastu tulla, mistõttu ongi uus vorm juba nüüd saadaval.
 
Koondise kaitsja Ragnar Klavani sõnul on uus mänguvorm stiilne. "Mängija jaoks on esmajoones oluline särgi mugavus, aga muidugi ka see, et vorm näeks välja esinduslik, sest oleme väljas oma riigi eest. Uus Nike vorm täidab kõik need kriteeriumid," ütles Saksamaa kõrgliigaklubiga FC Augsburg liitunud eestlane.
 
"Eesti koondise uus särk on traditsioonilist sinist värvi, kuid iseloomulikuks tunnuseks on vastandvärviga rõhutatud krae ja varrukaotsad, mis annavad erilise ja samas klassikalise väljanägemise," selgitas Nike esindaja AS Jalajälg juhatuse liige Rainer Tops. "Uus särk on Dri-Fit materjalist, mis juhib niiskuse keha pinnalt eemale, mis omakorda parandab kandmismugavust ja võimaldab sportlasel keskenduda sooritusele. Uuel särgil on seljapaneel tihedast võrkmaterjalist, mis lisab hingavust ja vähendab toote kaalu. Särk on toodetud 100% ulatuses ümbertöödeldud polüestrist."
 
Nike on Eesti Jalgpalli Liidu varustussponsor. Kõik Eesti koondised kasutavad nii treeningutel kui võistluskohtumistel Nike varustust.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla